joi, 27 octombrie 2011

112 (speechless)

există lucruri despre care pur şi simplu nu poţi vorbi
ţi se termină cuvintele aşa cum ţi se termină banii
când vrei să cumperi un pachet de ţigări
sau o cola
mă întreb
am un bolovan în loc de stomac sau
de ce dracului mi se întâmplă toate astea
parcă aş fi în ziua cârtiţei
şi nu reuşesc să-mi aduc aminte
replica salvatoare
tu mă priveşti ca şi cum înţelegi
dar ţi-au scăpat la montaj cadrele acelea în care
fumam marijuana & jucam poker pe dezbrăcate
tu câştigai mereu
e adevărat
eu doar îmi umpleam garderoba cu ţoale
mă pregăteam cu grijă pentru următoarea partidă
la final am avut noroc
ţi-am luat casa maşina albume tot
ce putea să-mi aducă aminte de tine
le-am dat foc şi-am apelat
112

blog.razvan-voiculescu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu